Na podlagi splošnih pogojev ti bomo najkasneje 30 dni pred potekom zavarovanja na tvoj e-poštni naslov poslali polico za WIZ Zdravje Plus za novo zavarovalno obdobje. Polica bo vključevala enaka kritja in bo podaljšana za enako obdobje. Dobra novica je, da pri obnovljeni polici ne bo čakalne dobe.
Če se ne strinjaš s podaljšanjem zavarovanja, nam moraš to pisno sporočiti vsaj 3 dni pred potekom, sicer bomo razumeli, da se z obnovo strinjaš.
Ne glede na navedeno imamo tudi mi možnost, da se odločimo, da ti obnove zavarovanja ne bomo ponudili. V tem primeru te bomo o tem obvestili najkasneje 3 mesece pred potekom tvoje police.
Prekinitev tvoje police
Če se takoj po sklenitvi police premisliš, jo lahko odpoveš v roku 14 dni od sklenitve. V tem primeru imamo pravico obdržati premijo za vsak dan, ko smo ti nudili kritje.
Če se med trajanjem zavarovanja odločiš za odpoved WIZ Zdravje+, nam pošlji pisno zahtevo, ki jo bomo upoštevali s prvim dnem po mesecu prejema. Če bi bila v tem letu že koriščena kritja, imamo pravico zahtevati plačilo celotne premije za to zavarovalno leto.
Če premija ne bo redno plačana, lahko prekinemo tvojo polico. V tem primeru lahko izterjamo neplačane premije s pripadajočimi obrestmi.
Tvoja polica lahko preneha tudi, ko dopolniš 75 let, in tudi v primeru smrti.
Lahko pa med trajanjem tvoje police prenehajo tudi posamezna kritja. WIZ Pomoč, WIZ Prevozi, WIZ Kemoterapija prenehajo v primeru trajne nesposobnosti za opravljanje enega od temeljnih dnevnih opravil (prehranjevanje in pitje, osebna higiena, oblačenje in slačenje, gibanje, izločanje in odvajanje), WIZ OPP pa preneha tudi, če prekineš polico WIZ Zdravja ali v primeru spremembe zakonodaje, ki bistveno vpliva na vsebino in način izvajanja WIZ Zdravja (npr. ukinitev dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja).