Pogosta vprašanja za WIZ zavarovanja

Splošno WIZ zavarovanje

WIZ je sveža blagovna znamka zavarovalnice Generali, namenjena spletni prodaji WIZ zavarovanj, ki jih lahko skleneš in urejaš preko spletnega mesta www.wiz.si. Naša stran je seveda dostopna 24 ur na dan in vse dni v letu.

Za hitri izračun premije ali sklenitev WIZ zavarovanja klikni tukaj.

Da. WIZ zavarovanje lahko skleneš izključno preko spletne strani www.wiz.si.

  • Svojo ceno pridobiš z minimalnim naporom s hitrim izračunom premije.
  • Postopek sklenitve lahko opraviš v šestih enostavnih korakih.
  • Plačilo premije pa izvedeš s kreditno kartico oz. preko e-bank NLB Klik ali Abanet.
  • Za pomoč ali dodatne informacije nas lahko brez zadržkov kontaktiraš na 080 11 24 ali info@wiz.si.


Kako sklenem WIZ zavarovanje?

Skleniti WIZ zavarovanje je res preprosto. Začneš s hitrim izračunom premije in izbereš tista kritja, ki jih potrebuješ. S tem pridobiš ugodno premijo, ki najbolj ustreza tvojim potrebam. Sledi še vnos preostalih podatkov in plačilo. Polica te bo kmalu zatem čakala na tvojem e-poštnem naslovu.

Pri zavarovanju WIZ Avto, imamo eno posebnost - če boš ob sklenitvi zavarovanja naročil tudi zeleno karto, ti jo bomo poslali na dom. :)

Izjemno varna. Varnosti in zaščiti uporabnikov smo namenili posebno pozornost, saj je celotno spletno mesto www.wiz.si zaščiteno s 128-bitnim ključem. Varna povezava, ki se vzpostavi med tvojim brskalnikom in našimi strežniki, onemogoča nepooblaščen dostop do tvojih podatkov. Tvoji podatki so torej na varnem.

Za spletna plačila je pri nas izvedena preusmeritev na stran ponudnika spletnih plačil Bankart, ki je vodilno slovensko podjetje na področju procesiranja sodobnih plačilnih instrumentov in zagotavlja zanesljivo ter varno obdelavo transakcij z različnimi bančnimi plačilnimi instrumenti. Uporabljena je varna povezava (enkripcija SSL).

Za spletna plačila je pri nas izvedena preusmeritev na stran ponudnika spletnih plačil Bankart, ki je vodilno slovensko podjetje na področju procesiranja sodobnih plačilnih instrumentov in zagotavlja zanesljivo ter varno obdelavo transakcij z različnimi bančnimi plačilnimi instrumenti. Uporabljena je varna povezava (enkripcija SSL).

Pri nas lahko plačaš na več načinov – na voljo so: 

  • Plačilna kartica (s kreditno kartico VISA, MASTERCARD, DINERS ali z debetno kartico, z oznako VISA ali MASTERCARD)
  • FLIK (flik omogoča nakazilo denarja brez provizije med vsemi slovenskimi računi in ga po zakonu morajo omogočati vse banke.) Plačilo s Flikom na WIZ.si je možno za vse banke, razen Sparkasse in Intesa Sanpaolo Bank.
  • PayPal; Plačilo prek PayPal-a je možno za zneseke nad 60 €. PayPal je plačilni sitem, ki omogoča varno plačevanje preko spleta, brez da bi pri tem razkrili številko svoje kartice.) 
  • Spletna banka Bank@net (OTP banka). Za plačilo je izvedena direktna preusmeritev na spletno banko Bank@Net. Po plačilu, sledi preusmeritev na našo spletno stran.
  • UPN plačilo (prejmeš na mail UPN s QR kodo in hitro plačaš v svoji spletni banki)
     
  • OBROČNO PLAČEVANJE: Izbrana zavarovanja lahko pri WIZ.si plačuješ tudi na obroke in brez obresti prek TRR-ja (trajnika). (Najprej poravnaš prvi obrok in vneseš TRR za direktno bremenitev preostalih obrokov, na 18. dan vsakega meseca.

WIZ polica je res elektronska, a ne glede na to veljavna. Zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP) v 4. členu namreč določa, da se podatkom v elektronski obliki ne sme odreči veljavnosti ali dokazne vrednosti samo zato, ker so v elektronski obliki.

Brez skrbi. Tvoja pogodba oziroma WIZ polica je veljavna tudi v primeru, če jo natisneš, torej ni potrebno, da čakaš na izvod, ki ti ga pošljemo po pošti. Polica namreč postane veljavna že z uspešno potrditvijo plačila prvega obroka oz. premije v celoti.

Če se takoj po sklenitvi svoje police premisliš, jo lahko odpoveš v roku 14 dni od sklenitve. Plačano premijo, zmanjšano za naše administrativne stroške, ti bomo vrnili. Svoje police ne moreš odpovedati, če je v tem roku že prišlo do zavarovalnega primera (škode).

Zavarovalne pogoje, ki veljajo v času sklenitve tvojega zavarovanja najdeš na povezavah na zavarovalni polici, ki jo prejmeš na svoj e-naslov ali v našem spletnem arhivu:

   Arhiv vseh zavarovalnih pogojev in Dokumentov z informacijami o zavarovanju
 

Spletna stran je podpira vse novejše različice najbolj uporabljenih brskalnikov, a se lahko kljub temu zgodi, da se določena stran ne prikazuje pravilno. V tem primeru ti priporočamo uporabo najnovejše različice Google Chrome ali Mozilla Firefox.

Če se ti v postopku sklepanja kje zatakne, naletiš na tehnično težavo ali imaš dodatno vprašanje, ti na pomoč z veseljem priskoči WIZ ekipa iz klicnega centra: Tina, Helena, Katja in Amra, med delavniki od 8.00 do 17.00:

  • prek brezplačnega telefona 080 11 24 in 
  • preko chat-a (klepet v živo),
  • kadarkoli pa nam lahko pišeš na: info@wiz.si.
  •  

Pomembno: Spletni izračun je res enostaven, zato ga lahko samostojno ureješ, sam vneseš potrebne podatke (iz osebne dokumentacije) in tudi sam zaključiš. Če želiš postopek zaključiti in z nami skelniti zavarovanje, izbereš željen način plačila in zaključiš. In tvoja polica te že čaka v e-poštnem nabiralniku. 

Škode

Škodo lahko prijaviš enostavno:

  • preko spletnega obrazca (e-prijava škode),
  • za avto škode pa kar pri enem izmed več kot 150 pooblaščenih serviserjev. 
    (Škodo najprej prijaviš prek spleta, nato obiščeš enega od pogodbenih partnerjev iz seznama. Po ogledu škode, ki jo bo opravil v našem imenu, bo pogodbeni partner škodo na tvojem vozilu tudi popravil.*


O reševanju škode in izplačilu te bomo sproti obveščali.

  • Za vse dodatne informacije in pomoč, pa smo ti WIZovci vedno na voljo, pokliči na 080 11 24 ali piši na info@wiz.si


* Pri serviserjih je mogoče prijaviti le škodo, ki jo uveljavljaš iz lastnega zavarovanja (kasko zavarovanje). Zavarovalnica si v mejnih primerih kljub vsemu pridrži pravico zahtevati, da se vozilo pripelje na ogled.

Nadomestno vozilo ti pripada le v primeru izbranega kritja WIZ Asistent. Nadomestni avto je vozilo, ki ti ga asistenčna služba odobri za dokončanje poti v primeru okvare, poškodbe ali izginotja tvojega avta. Stroški prevzema ali dostave nadomestnega vozila so kriti, medtem ko niso kriti morebitni stroški goriva, cestnin, zavarovanj, glob ipd. Uporaba nadomestnega vozila je v Sloveniji omejena na 250 km na dan, v tujini pa na 100 € na dan, vendar maksimalno tri dni pri okvari in pet dni pri poškodbi tvojega avta. Za odobritev nadomestnega vozila moraš poklicati 080 88 48 (Slovenija) oz. +386 (0)5 66 28 500 (tujina).

Če potrebuješ nadomestno vozilo zaradi poškodbe tvojega avta, ti svetujemo izbiro serviserja iz akcije Moj servis. Če bo popravilo znašalo vsaj 200 €, lahko pridobiš brezplačno nadomestno vozilo za čas popravila do vključno 3 dni in do 100 km na dan.

WIZ Avto

Predlagamo, da imaš ob izpolnjevanju obrazca za informativni izračun ob sebi prometno dovoljenje ali predhodno zavarovalno polico. Na teh dokumentih so namreč navedeni vsi podatki, ki so potrebni za izračun premije. Pomagaš si lahko tudi z močjo motorja in št. sedežev, ki se izpišeta na naši spletni strani.

Seveda, registrsko številko svojega vozila vnesi na 1. koraku sklepalnika in si prihrani ročni vnos podatkov o vozilu :). Ob potrditvi vnosa registrske številke, se bodo na naslednjem koraku izpisali vsi potrebni podatki o tvojem vozilu. Tako boš le še pol koraka oz. pol minute oddaljen od informativnega izračuna.

Kaj pa če ne poznam svoje registrske oz. če je še nimam?

V tem primeru na 1. koraku avto sklepalnika enostavno klikni na gumb "Preskoči" in ročno vnesi podatke o svojem vozilu. Do informativnega izračuna boš vseeno prišel hitreje, kot se skuha turška kava :)

Če na seznamu ni tvojega modela ali tipa avta, nas o tem lahko obvestiš na 080 11 24 ali nam pišeš na info@wiz.si.

Seveda lahko.

Pokliči nas na 080 11 24 ali nam piši na info@wiz.si. Kritja WIZ Asistent, WIZ Voznik in Voznik začetnik, veljajo od želenega datuma, ki ne sme biti v preteklosti (torej najbolj zgodaj od naslednjega dne). Pri WIZ Kasku te bomo pred začetkom veljavnosti kritja poslali na ogled avta ali te zaprosili za posredovanje slik. Pri WIZ Asistentu je začetek veljavnosti kritja vsaj 3 dni v prihodnosti.

Povečano nevarnost pri WIZ zavarovanju predstavlja primer, če tvoj avto vozi oseba, z manj kot 3 leti vozniških izkušenj. V tem primeru moraš v drugem koraku izbrati možnost Voznik začetnik, četudi ta oseba ni več mladi voznik. 

Zavarovanje WIZ Perla je namenjeno osebam, ki s svojim vozilom prevozijo manj kot 6.000 kilometrov na leto.

Ob sklenitvi zavarovanja ter prav tako ob koncu zavarovalnega leta ste zavarovalnici dolžni posredovati fotografijo števca, na podlagi katerega zavarovalnica ugotovi dejansko stanje prevoženih kilometrov z zavarovanim vozilom. Ob morebitnem odstopanju je dodatni popust iz naslova WIZ Perla s police odstranjen in se zavarovalcu obračuna razlika do polne cene zavarovalne premije.

Za zavarovanje WIZ Perla veljajo splošni pogoji WIZ Avto in posebna klavzula WIZ Perla. 

Za zavarovanje WIZ Perla veljajo splošni pogoji WIZ Avto in posebna klavzula WIZ Perla.

Pogosta vprašanja o WIZ Tujina

Zavarovanje za tujino potrebuje vsakdo, ki gre na izlet ali pot v tujino. Evropska kartica žal ni dovolj. Tudi, če potuješ le čez mejo v bližnje države. In ja, tudi, če greš tja le za en dan ali manj. Nikoli ne veš, kdaj boš potreboval zdravstveno pomoč. Skleni ga, če si turist, popotnik ali izletnik. Zavaruj se vedno, ko potuješ v tujino! Zavarovanje uredi ne glede na vrsto potovanja, tudi poslovneži, delavci ali študentje/dijaki za čas študija, ga potrebujete. Če imaš otroke, ti priporočamo sklenitev družinskega zavarovanja za tujino.

Zavarovanje je potrebno skleniti v času, ko se nahajaš v Republiki Sloveniji. Če se ob sklenitvi nahajaš v tujini, zavarovalno kritje prične veljati šele po preteku 5 dni od dneva sklenitve zavarovanja. 

Pri izbiri kritja je pomembno predvsem kam potuješ, kako pogosto in namen tvojega potovanja.

Če v tujino potuješ več kot dvakrat letno, ti vsekakor priporočamo celoletno zavarovanje za tujino. Višina premije pa je odvisna tudi od izbranega zavarovalnega kritja (25.000 €, 50.000 € ali 100.000 €), trajanja potovanja in vrste sklenitve (posamezno ali družinsko).  In če se boš med dopustovanjem v tujini ukvarjal s športnimi aktivnostmi, jih je potrebno dodati na polico, hkrati pa dodatni športi predstavljajo dodatne nevarnosti* in je bolje, da imaš višjo zavarovalno vsoto.

Če potuješ na primer v ZDA, ti nujno priporočamo, da izbereš najvišje kritje. Če pa sklepaš posamično zavarovanje le za bližnjo Hrvaško, ti lahko zadostuje kritje do 20.000 €. Zakaj? V primeru, da do nezgode ali bolezni pride v ZDA, se težje vrneš v domovino kot iz Hrvaške. Zato nastanejo višji stroški (tudi zdravljenje je v ZDA dražje kot na Hrvaškem), posledično v ZDA potrebuješ višje zavarovalno kritje.

Več o tem, si lahko prebereš v našem zapisu Katero zavarovanje za tujino naj izberem? 

*Med rekreativne športe, ki v osnovnem zavarovanju niso kriti in je za njih potrebno doplačilo so: športno ali prosto plezanje, planinarjenje ali treking nad 3000 mnv, potapljanje, podvodni ribolov, spust s kolesi (downhill), kajtanje, kitesufring, kiteboarding, heliski, smučanje in deskanje izven urejenih prog. Za več info pokličite 080 11 24!

Podrobno preglej in preberi enotne pogoje zavarovanja za WIZ Tujina: 

WIZ Tujina je zavarovanje za tujino, ki krije več kot Evropska kartica. Vključuje tudi 24-urno asistenco v slovenskem jeziku, pomoč pri organizaciji zdravljenja ter stroške prevoza do zdravstvene ustanove. Pri evropski kartici gre le za kritje nujnih zdravstvenih storitev do višine, ki jih v tisti državi krije obvezno zdravstveno zavarovanje. 

WIZ Tujina ZDRAVJE in dodatno kritje POTOVANJE krije še več – tudi za primere, na katere nismo pripravljeni, a se kaj hitro lahko pripetijo na potovanju. To so: izguba prtljage ali osebnih dokumentov, zamuda ali preklic leta, nujno nakazilo denarja ipd. Poglej si še vsa naša dodatna, povsem nova kritja: ODGOVORNOST, NEZGODA, BANČNE KARITCE.
 

Pri zavarovalnici Generali so v sklopu pogojev zavarovanja za Tujino (zavarovanje za tujino z asistenco) v celoti izključene obveznosti zavarovalnice, če je primer nastal kot posledica epidemije ali pandemije. Epidemija je razglašena na nivoju države, pandemija pa je razglašena na nivoju celotnega sveta.

Trenutno je epidemija razglašena samo na Kitajskem. Torej, v primeru, da zavarovanec zboli na Kitajskem, stroški zdravljenja niso kriti. Če pa zavarovanec zboli za ta isti virus v drugi državi v kateri ni razglašena epidemija, so stroški zdravljenja kriti.

Potrebno pa je upoštevati navodila za varnost, ki jih imajo predpisane posamezne države. V teh primerih zavarovalnica ali asistenčni center ne moreta ravnati po svojih pravilih, ampak strogo upoštevati varnostne ukrepe, ki jih predpiše država.
 

Pogosta vprašanja WIZ Specialisti

  • Zavarovanje WIZ Specialisti krije vse potrebne zdravstvene storitve za diagnozo novo nastale bolezni ali nezgode. Storitve niso omejene s številom, ceno in seznami zdravstvenih storitev, ampak le z letno zavarovalno vsoto (odvisna od paketa: veliki, srednji, mali).
  • V zavarovanje so vključene zdravstvene storitve na vseh področjih medicine. Izjema so le revmatologija, psihiatrija, stomatologija in merjenje dioptrije.
  • Niso krite obstoječe kronične bolezni in preventivne zdravstvene storitve.
  • Če se kronične bolezni pojavijo med trajanjem zavarovanja, jih zdravimo 6 mesecev od prejete diagnoze. Nato se lahko zdravljenje nadaljuje v javnem zdravstvenem sistemu. 
  • V vsakem primeru, ob sklenitvi zavarovanja za obstoječo kronično bolezen in že obstoječo zdravstveno težavo, krijemo posvet s strokovnjakom po telefonu (videu) in drugo mnenje.

Pred sklenitvijo zavarovanja, ti predlagamo, da se seznaniš s splošnimi pogoji in dokumentom s podrobnimi informacijami o zavarovanju WIZ Specialisti. Za zavarovanje veljajo: 

Zavarujejo se lahko osebe od 1. do 70. leta starosti in nimajo statusa profesionalnega ali vrhunskega športnika. Za mlajše od 18 let, mora biti sklenitelj in plačnik zavarovanja zakoniti zastopnik.

Zavarujejo se lahko tudi rekreativni športniki, ki se ukvarjajo z v pogojih opredeljenimi nevarnimi športnimi aktivnostmi in športniki, registrirani člani športne organizacije, ki se ukvarjajo s športnimi aktivnostmi v določenih športnih panogah (pri treningu in udeležbi na javnih športnih tekmovanjih, ko je zavarovanec registrirani član športne organizacije). V teh primerih se na premijo obračuna 50 % doplačilo. Športniki, ki imajo status profesionalnega ali vrhunskega športnika se lahko zavarujejo le po posebnih ponudbi Paket Športnik (za več info o tej ponudbi, pokličeš na 080 11 24).

Zavarovanje WIZ Specialisti velja s prvim dnem naslednjega meseca od datuma sklenitve. Pogoj za sklenjeno zavarovanje je plačilo prve premije. 

Zavarovanje velja eno leto in se ob izteku dogovorjene dobe vsakokrat podaljša za enako časovno obdobje, za katerega je bilo sklenjeno, razen če se zavarovanje odpove v skladu z veljavnimi pogoji. Zavarovanje se lahko podaljšuje do dopolnjenega 75. leta starosti.

Prekinitev zavarovanja WIZ Specialisti je možna kadar koli med trajanjem zavarovanja. Zavarovanje se lahko prekine z naslednjim mesecem po prejemu odstopne izjave. Če je v zavarovalnem letu v katerem se odpoveduje polica, nastal zavarovalni primer, se premija poravna v celoti do konca tekočega zavarovalnega leta.

  • Storitev Halo Doktor velja že naslednji dan po plačilu premije!



Kdaj velja čakalna doba?

  • Ob prvi sklenitvi zavarovanja je za bolezni čakalna doba 3 mesece.
  • Za zdravljenje nezgode ni čakalne dobe.
  • Ob nadaljnjem neprekinjenem avtomatičnem podaljševanju zavarovanja ni čakalnih dob.
  • Za bolezni, ki so začasne in že prisotne v trenutku sklepanja, velja 2-letna čakalna doba. Če se v času čakalne dobe še zdraviš, se bo 2-letna čakalna doba štela od zaključka zdravljenja naprej. 
  1. Izdelava načrta zdravljenja po nezgodi z zdravljenjem v bolnišnici
    Z načrtom zdravljenja si zagotovite optimalno zdravljenje vaše poškodbe. Tako se izognete morebitnim trajnim posledicam. Zdravnik vas pregleda in skrbno preuči medicinsko dokumentacije vaše poškodbe. Če je potrebno, vas bo naročil na dodatno osnovno slikovno diagnostiko. Na podlagi tega vam svetuje, kako nadaljujete zdravljenje in izdela načrt zdravljenja.
     
  2. Strokovni posvet z zdravnikom po telefonu ali video posvet
    Vključuje posvet z našim pooblaščenim zdravnikom v zvezi z obstoječim zdravstvenim stanjem in  kronično boleznijo. Na termin posveta se dogovorite s klicem na Asistenco zdravje 080 81 10. Vabilo na e-posvet prejmete po e-pošti in se prijavite. 
     
  3. Drugo mnenje strokovnjakov iz tujine 
    Priznani zdravniki mednarodne mreže Teladoc Health vam izdelajo drugo mnenje o vaši diagnozi in možnostih zdravljenja v Sloveniji in tujini. Izdelavo Drugega mnenja nudijo vsi paketi zavarovanja WIZ Specialisti. Izdelamo ga tudi za bolezni in poškodbe, ki so bile že prisotne ob sklenitvi zavarovanja. Pridobite ga lahko tudi za kronične bolezni ali prirojene težave. Koristijo ga lahko tudi ožji družinski člani: partner, otroci do 21. leta in starši (zavarovanci velikokrat uveljavljajo storitev drugega mnenja za svoje otroke). Zavarovalnica po pridobitvi drugega mnenja organizira in plača morebitne nadaljnje zdravstvene storitve, skladno z izbranim paketom zavarovanja. 

Doplačilo za kritje rizika zaradi ukvarjanja z nevarnimi športi je potrebno za:

1. REKREATIVNE športnike, ki se ukvarjajo z naštetimi NEVARNIMI ŠPORTI:

  • alpinizem, gorništvo/nad 3000 m, jamarstvo, bungee jumping, kajtanje, downhill, soteskanje, smučanje na vodi, smučanje (turno, akrobatsko), smučarski skoki, sankanje (bob, športne sani), letalstvo, zmajarstvo, balonarstvo, padalstvo, jahanje, borilni športi, potapljanje, podvodni ribolov, skoki v vodo, avtomobilizem, motociklizem, karting, športna plovila, jadranje, kajak, kanu, rafting.
     

2. REGISTRIRANE ČLANE ŠPORTNE ORGANIZACIJE PRI ŠPORTIH:

  • plavanje, hokej, kolesarstvo, smučanje/deskanje, ekipni športi z žogo, rolanje, kotalkanje, drsanje, duatlon, triatlon, gimnastika, balet, atletika, tenis.

Podrobni seznam nevarnih športov in športov za registrirane člane športnih organizacij, najdeš v splošnih pogojih. 

»Tako lepega in spoštljivega odnosa do pacientov ne doživiš vsak dan.«
»Ste zelo hitri, prijazni in predvsem strokovni.« 
»Maksimalno se potrudite za stranko.« 
»Še obrnil se nisem in sem že naročen. Nadsvetlobna hitrost. Čestitam!« 
»Namesto 155 dni čakanja sem svoje težave rešil v enem tednu.« 
»Ob dogovorjeni uri sem dobila storitev vrhunskega strokovnjaka.« 
»Tako lepega in spoštljivega odnosa do pacientov ne doživiš vsak dan, bil sem sprejet kot kralj.«
»Danes sem vas kontaktiral, jutri imam storitev. Hitreje res ne gre! Sem super zadovoljen.«

Halo Doktor - klic

Kritje Halo Doktor krije stroške zdravstvenega posveta z zdravnikom splošne ali družinske medicine na daljavo (video ali telefonski klic). Storitev klica Halo Doktor velja že naslednji dan po plačilu zavarovalne premije!

Zdravnik po posvetu izdela izvid, v katerem poda svoje mnenje ali priporočila oziroma izda HD napotnico za specialistični pregled. 

  • Video pogovor z zdravnikom takoj ali po predhodno dogovorjenem terminu.
  • Odziv zdravnika v nekaj minutah od klica (v cca 15 minutah).
  • Priprava Izvida z razlago zdravnika (takoj po opravljenem posvetu) in HD napotnice za morebitno nadaljnje zdravljenje pri zdravniku specialistu.
  • Neomejeno število klicev.
  • Dostopnost: posvet z zdravnikom je na voljo vse dni v tednu med 6. in 22. uro, tudi med prazniki.


Z Asistenco zdravje pridobiš ključne informacije o: 

  • kritjih na tvoji zavarovalni polici,
  • izvajalcih zdravstvenih storitev,
  • pogojih in načinu uveljavljanja pravic iz tvoje zavarovalne police,
  • uveljavljanju pravic v sistemu mreže javne zdravstvene službe v Sloveniji,
  • odobritev in organizacija zdravstvenih storitev pri pogodbenih izvajalcih zdravstvenih storitev.
     

Odločanje o upravičenosti do pravic iz tvoje police in organiziranje:

  • izvedba zdravstvenih storitev iz tvoje police,
  • izdelava načrta zdravljenja v primeru poškodb zaradi nezgode,
  • izvedba strokovnega posveta v zvezi z zdravstvenim stanjem,
  • izdelava drugega mnenja.
     

--> Za informacije pri uveljavljanju zavarovanja, pokliči na 080 81 10.