Če imaš veljavno zavarovanje WIZ Tujina, lahko prijaviš škodni dogodek, ki se ti je / vam je pripetil.
Klic na Asistenčni center
V primeru, da v tujini zboliš ali se poškoduješ, čim prej obvesti naš 24-urni asistenčni center na številko: +386 5 66 28 500 (v slovenskem jeziku).
Asistenčni center moraš o škodnem dogodku obvestiti tudi, če boš zdravstvene ali druge stroške v tujini poravnal sam.
Ob klicu prosimo navedi te nujne podatke:
- številko police (najdeš jo v e-sporočilu, v SMS sporočilu - pošiljatelj WIZ oz. na veljavni polici)
- ime in priimek,
- kje se trenutno nahajaš,
- telefonsko številko ter vrsto bolezni oziroma nujno pomoč, ki jo potrebuješ.
Povračilo stroškov
Če si stroške v tujini poravnal sam, ti jih ob vrnitvi v Slovenijo povrnemo.
Za povračilo stroškov predloži:
- zdravniško dokumentacijo, ki upravičuje nujnost zdravljenja,
- originalne račune za zdravstvene storitve, za bolnišnično zdravljenje, za zdravila, izdana na zdravniški recept, za nujne prevoze in
- obrazec za prijavo škode.
- Na osnovi ustreznih dokazil (originalnega računa za telefonski klic in/ali izpisa razčlenjenega računa mobilnega operaterja), ti povrnemo tudi stroške nujnih telefonskih klicev na Asistenčni center.
Navedeno dokumentacijo, skupaj z opisom dogodka, nam prosimo dostavi ali pošlji na naslov (to nujno potrebujemo, zaradi vse več zlorab na tem področju :( ).
Prijava asistence
GENERALI zavarovalnica d.d.
Kržičeva ulica 3, 1000 Ljubljana
Dokumentacijo lahko pošlješ tudi prek Generali portala Varna komunikacija.
Zaradi zaščite tvojih osebnih podatkov, prosimo, da nam prek elektronske pošte NE POŠILJAŠ informacij in dokumentacije, povezane z osebnim zdravstvenim stanjem. Za to, prosimo, uporabi enega izmed zgornjih kanalov.